Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Η Πολυάννα μαμά - Το Πολυανάκι μαθήτρια :-)

Και ξαφνικά...... Παιδικός Σταθμός! 

Προβληματιστήκαμε αρκετά το καλοκαίρι αν θα στείλουμε τη Λένα σταθμό, με δεδομένο ότι ο μικρός θα έπρεπε έτσι κι αλλιώς να μείνει σπίτι και να τον προσέχει η κοπέλα μέχρι να κλείσει τα δύο λόγω ευαισθησίας που έχει ως προωράκι. Η Λένα όμως είναι γενικά μπροστά από την ηλικία της και το βλέπαμε όλοι ότι ο σταθμός μόνο καλό θα της έκανε. Είπαμε λοιπόν - μιας και οικονομικα δε μας έπαιρνε και για τα δύο κοπέλα και σταθμό - να κάνουμε μια αίτηση στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και αν μας πάρουν έχει καλώς. Δε σας κρύβω ότι από την ώρα που είδα τους σταθμούς και έκανα την αίτηση, παρακαλούσα συνεχώς από μέσα μου να μας πάρουν γιατί είδα πόσο χάρηκε η μικρή και πόσο της άρεσε η ιδέα. Θα πήρε το μάτι σας φυσικά τη "σφαγή" που έγινε με τους παιδικούς και το συγκεκριμένο πρόγραμμα κι έτσι στις πρώτες λίστες δεν ήμαστε μέσα. Στις δεύτερες όμως που βγήκαν τη Δευτέρα μετά από πολύ αγώνα και διαμαρτυρίες πολλών γονιών, των σταθμών κλπ. κλπ. ΜΠΗΚΑΜΕ!!!!!! Επικοινώνησα με το σταθμό και Τετάρτη πρωί ξεκινήσαμε. 

Τρίτη απόγευμα, πάρτυ στο σπίτι. Η νονά της, της πήρε τσάντα "Χέλου Κίττυ" (όπως τη λέει η Λένα), η κοπέλα που τα προσέχει της πήρε ασορτί παγουράκι και ταπεράκι, ετοιμάσαμε τα ρούχα της για την άλλη μέρα και βάλαμε στην τσάντα της τα απαραίτητα και μετά επιδοθήκαμε σε χειροτεχνίες. Εμ, πώς θα γίνει, έπρεπε να φτιάξουμε ένα συννεφάκι να βάλουμε αυτοκόλλητα, να γράψουμε πάνω ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ και να φωτογραφηθεί την άλλη μέρα κρατώντας το, ώστε να έχουμε τη φωτογραφία από την πρώτη μέρα της στο σχολείο, όπως πρότεινε και το αγαπημένο Μαμάδες Μπαμπάδες και για ένα μακρόπνοο project που έχω στο μυαλό μου. 

Τετάρτη πρωί, μαμά μπαμπάς και Λένα, έτοιμοι στολισμένοι και ο Προκοπίκος να μας κοιτάει με απορία. Η Λένα με την τσάντα στην πλάτη από τις 8:00 να παίρνει πόζες για τη φωτογράφιση (αφού φυσικά μας έκανε τη δύσκολη στην αρχή): 

Όλο χαρά ξεκινάμε οι τρεις μας για τον παιδικό σταθμό. Με το που φτάνουμε, τρέχει βλέπει τα παιδάκια, βγάζει τα παπούτσια της και πάει μαζί τους και μου λέει: "Εσείς φύγετε τώρα, πάτε για δουλειά και θα με φέρει το σχολικό!!!". Προσαρμογή σου λέει.... Η υπεύθυνη του σταθμού στο τηλέφωνο μου είχε πει να κάτσουμε καμιά ώρα. Μόλις την είδε, μου είπε να την αφήσω και να μιλήσουμε κατά τις 12:00. Περιττό να σας πω ότι ανέβηκε στην τάξη με τη δασκάλα και τα παιδάκια χωρίς καν να μας χαιρετήσει και τελικά έκατσε μέχρι τις 14:30. Προσαρμογή σου λέει ξαναλέω..... Από χθες κάθεται κανονικά όλο το πρόγραμμα και από Δευτέρα θα γυρνάει με το σχολικό και είναι πανευτυχής. Εχθές μου ανακοίνωσε ότι θα είναι και βοηθός της δασκάλας και είναι πολύ σημαντική δουλειά "δεν ξέρεις εσύ μαμά...."

Κι εγώ αναρωτιέμαι.... Προσαρμογή για τις μαμάδες δεν έχει βρε παιδί μου?!?! Ξαφνικά το κοριτσάκι μου μεγάλωσε, πάει σχολείο, τρώει, μιλάει, παίζει, είναι βοηθός, γνωρίζει παιδάκια, έχει δασκάλα.... Πάει Παιδικό Σταθμό κι εμένα μου φαίνεται ότι πήγε Πανεπιστήμιο, άτιμο μητρικό φίλτρο! Το περίμενα ότι δε θα έχει πρόβλημα, το περίμενα ότι θα της αρέσει πολύ, όλα τα είχα σκεφτεί.... εκτός από τα δικά μου συναισθήματα. Αλλά έπρεπε να το περιμένω, στη θεατρική παράσταση του σχολείου της ανηψιάς μου πλάνταξα στο κλάμα, υπήρχε περίπτωση με τη Λένα να μη συγκινηθώ? Stay tuned λοιπόν γιατί νομίζω φέτος θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές συγκίνησης με το μεγάλο Πολυανάκι. 

Καλή αρχή σε όλα τα παιδάκια που ξεκινήσανε φέτος, καλή συνέχεια στις παλιές καραβάνες, κουράγιο και υπομονή σε όλους μας. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας είμαι σίγουρη γι΄ αυτό!!!!


Κ Α Λ Η      Χ Ρ Ο Ν Ι Α ! ! !

18 σχόλια:

  1. Πόσο χρονών είναι το Λενάκι μας;;; Επειδή τη βλέπω πολύ forward, τα απογεύματα τι κάνει; Μήπως να έρθει να μου κρατήσει τον Billy, την βλέπω ώριμη!!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 9 Ιουλίου έκλεισε τα 3. Να κανονίσουμε ένα play date να του εξηγήσειμερικά πραγματάκια :)

      Διαγραφή
  2. μια κούκλα το Λενάκι..κι έτοιμη μαθήτρια!!! Χμμμ η μαμά όμως όντως θέλει μαθήματα προσαρμογής...Υπομονή και θα συνηθίσεις κι εσύ χεχε..Καλή σχολική χρονιά λοιπόν!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ είναι αυτό το αίσθημα ότι μεγαλώνει που πρέπει να συνηθίσω κατάλαβες..... Φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή στο Λενάκι σου και σε όλα τα παιδακια που άρχισαν φέτος σχολείο. Εμείς προνηπιάκια και όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρέπει να κάνει κάνα ιδιαίτερο στον γαμπρό σας γιατί είναι η δεύτερη χρονιά που κλαίμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αλήθεια είναι ότι όσο κι αν λίγο μου κακοφάνηκε που ούτε να μας φτύσει, τη χαίρομαι που είναι ανεξάρτητο παιδάκι!

      Διαγραφή
  5. Καλή αρχή! Είσαι πολύ τυχερή που πηγαίνει στον παιδικό χωρίς προβλήματα! Όσο για την προσαρμογή της μαμάς, θα συνηθίσεις.... :)
    ΥΓ. Σε έβαλα στα αγαπημένα μου μπλογκ, κάτω αριστερά στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω ευχαριστώ πολύ :-) Πάω βόλτα να το χαζέψω! Ναι χαίρομαι πολύ που πηγαίνει χαρούμενη! Εννοείται μια χαρά θα συνηθίσω κι εγώ!!!

      Διαγραφή
  6. Έτσι ήταν η Γωγώ, η επτάχρονη ανιψιά ου όταν στα 3 την πήραν στο σταθμό. Όταν χαμογελάει το παιδί πηγαίνοντας σχολείο -όποια βαθμίδα κι αν είναι- είναι πολύ καλό σημάδι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι λέω κι εγώ. Άλλωστε είχε να πάρει απ΄τη μαμά του το παιδί, έτσι κι εγώ :-) Καλή Χρονιά και καλό κουράγιο και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. Κι εμείς ήμασταν από τους τυχερούς που μπήκαμε με το ΕΣΠΑ. Μπράβο σας που προσαρμοστήκατε αμέσως! Εμένα ο γιος μου (22 μηνών) δυστυχώς κλαίει ακόμα τα πρωινά (κλαψ)... Καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε είναι πιο μικρούλης μωρέ λογικό είναι. Κουράγιο μάνα!!!! Και καλή αρχή!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο το Λενο-Πολυανάκι! Αχ, δυστυχώς για μας από μάθημα προσαρμογής..τίποτα..
    Καλή σχολική χρονιά να έχετε και κουράγιο, τα Χριστούγεννα θα έχουν την πρώτη παράσταση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμεις ειμαστε 2 χρονια΄ π.σταθμό.επισης, τυχεροι μας πηραν με το ΕΣΠΑ.την 1χρονια για 2 μηνες πολυ κλαμα ηταν κ2.5χρονων.φετος ξεκινησαμε πολυ καλα.καλη αρχη και πολυ υπομονη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε!!!! Εσείς πια είστε παλιοί, να περνάτε από δω να τα λέμε να μας βοηθάτε κιόλας! Καλή χρονιά σε όλους μας :-)

      Διαγραφή