Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Τρικυμία εν κρανίω...

Ψυχολογία: Τρικυμία στην καρδιά μου έχεις φέρει φοβερή!!!! *

Και να που μέσα στη θύελλα που επικρατεί γύρω μου αλλά και μέσα μου, είπα να γίνω και blogger! Μη φανταστείτε ότι σ' αυτή τη σελιδούλα θα διαβάσετε τίποτα βαρύγδουπα και τίποτα σοφίες "απ' τη ζωή βγαλμένες". Πιο πιθανό να βρείτε ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο μιας Μαριαλένας που κατά βάθος είναι Πολυάννα και ψάχνει παντού το καλό και το χαρούμενο και ίσως, κάποια από τις μέρες μου να σας κάνει να χαμογελάσετε. Αν πετύχω αυτό, τότε εγώ είμαι οκ! Ε, αν ανταλλάξουμε και καμιά ιδέα καλά θα είναι....

Καλώς σας βρήκα και καλώς με βρήκατε όσοι με βρείτε!!!!

* Με την κολλητή μου επειδή ήμαστε σε διαφορετικά τμήματα στο σχολείο γράφαμε σημειώματα που τα ανταλλάσσαμε στο διάλειμμα και πάνω πάνω πάντα της έγραφα την ψυχολογία μου χρησιμοποιώντας τραγούδια. Το ίδιο έκανα και στα γράμματα που της έγραφα όταν έφυγε για να σπουδάσει εκτός Αθήνας και στα mail μετά που πήγε για μεταπτυχιακό και στα mail που της γράφω τώρα καμιά φορά..... Λέω να το εφαρμόσω και στις αναρτήσεις μου εδώ, πλάκα δεν έχει   

5 σχόλια:

  1. Καλως την, στην μπλοκοπαρεα. καλοταξιδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφε να τηρήσουμε διαδικτυακά την παράδοση...
    Ψυχολογία: μέρες αδέσποτες στριμώχτηκαν στην πόλη μου (απογραμμάτιστες και καθοριστικές)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ νονά Χριστίνα :) Καλά ραβασάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή